Bangkok - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvonne en Marja - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Yvonne en Marja - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Marja

11 November 2015 | Nederland, Groningen

We zijn vanmorgen om 6 uur lokale tijd geland. Vlucht is goed verlopen,al hebben we erg weinig geslapen. Op het vliegveld eerst bij de 7eleven een tosti gescoord. Daarna op zoek naar een taxi. We moesten een gekleurde hebben maar zagen alleen maar grote witte wagens. Ik dacht nog, goh zullen ze dat veranderd hebben maar nee we moesten een etage naar beneden. Gauw een taxi gevonden en Marja werd geholpen met haar rugzak die maar niet af wou omdat ze er met haar armen in bleef hangen. Rit naar Bangkok viel tegen want we stonden in de file. Na 2 uur kwamen we pas aan en Marja werd steeds stiller en groener van de misselijkheid. Guesthouse is prima. Marja trekt langzaam weer bij nadat ik er chips, een tosti , water en jus orange in heb " gegooid";-) Ik heb de omgeving wat verkend en ja het is wederom druk,heet ect...We gaan morgen een fietstour maken door en om Bangkok heen. Fietstocht duurt 9 uur en we hebben er beide zin in. Ik zit hier achter een toetsenbord waarvan ik denk dat de toetsen met 10 sec lijm zijn ingesmeerd,want zit met volle kracht op te drukken. Ik heb nog 1 minuut over dus volgende keer meer hoor.

Liefs Marja en Yvonne

• 11 November 2015 - 08:37

Ilona :

Fijn dat je veilig zijn aangekomen lekker genieten samen!!! Dikke kus ons

• 11 November 2015 - 08:38

Ikona:

Jullie

• 11 November 2015 - 10:04

Pascale :

Hi meiden

Leuk dat ik jullie kan volgen!
    Gaan jullie met ko van Kessel?
    Kijk uit voor de smalle wegen met water en de honden.
    Maar het word vast een dag om nooit te vergeten.
    Plezier en ik kijk uit naar het volgende bericht

Liefs

• 11 November 2015 - 17:53

Ewout:

Hey hallo,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik denk dat Marja nog een beetje extra moet acclimatiseren..... met een thaise maaltijd wellicht.
    Tosti's zijn zóóó 2012

Veel plezier met fietsen. En geen "fiets em er in" doen hé

Dikke kus

• 12 November 2015 - 06:34

Sini:

Hopelijk knap je snel weer op Marja-veel fiets plezier samen-ben benieuwd!!

• 12 November 2015 - 21:21

Hans En Janneke:

Veel plezier en we gaan jullie volgen!!

• 16 November 2015 - 18:29

Gysele:

Hi ladies!
    Problemen met backpack gefixt?
    Have fun!
    X